شناسهٔ خبر: 66092 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در پیامی از سوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عنوان شد؛

ارائه تمامی امکانات لجستیکی سازمان بنادر جهت پشتیبانی و امداد به ستادهای بحران سیل اخیر/ رشد کیفی سفرهای دریایی نوروز ۹۸ بدون سانحه دریایی

محمد راستاد محمد راستاد در پیامی از زحمات شبانه روزی نیروهای عملیاتی، مدیران و کارکنان این سازمان در راستای انجام هرچه بهتر سفرهای دریایی و نیز عملیات پشتیبانی برخی بنادر به دلیل وقوع سیل در ایام نوروز ۹۸ قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بخشی از پیام قدردانی محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آمده است: اکنون که با همت و تلاش کلیه عزیزان، بحمدالله خدمات مرتبط با سفرهای دریایی در ایام تعطیلات نوروز ۹۸، با کیفیت مناسب ارائه گردیده و بنا به اقدامات گسترده برای تامین ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری، علیرغم رشد سفرهای دریایی، تعطیلات بدون سانحه دریایی را پشت سر گذاشتیم، بر خود وظیفه می دانم تا از زحمات شبانه روزی و بی شائبه تمامی همکاران بنادر، اعم از مدیران و کارکنان عملیاتی و پشتیبانی، همچنین همکاران ستاد سازمان، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

در این پیام همچنین آمده است: در حین طرح سفرهای نوروزی، متاسفانه حادثه سیل نیز بوقوع پیوست و تعدادی از بنادر را درگیر عملیات پشتیبانی بحران کرد. همکاران عزیز سازمان و بنادر، از این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و هر آنچه در توان داشتند، برای کمک و پشتیبانی از ستادهای بحران، ارائه کردند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه این پیام با تقدیر از  تمامی مدیران و نیروهای عملیاتی بنادر که بدون حتی یک روز مرخصی و استراحت در بنادر و محل ماموریت خود حضور داشتند تا هموطنان عزیز بتوانند با ایمنی و آسایش، از سفرهای دریایی خود لذت ببرند، داشتن همکارانی این چنین خدوم و پرتلاش را مایه افتخار و سربلندی دانسته است.